Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

 

1. Poškodenie tovaru pri preprave

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte e-mailom na našu emailovú adresu: info@adelafilipp.sk, alebo telefonujte na čísle: +421 903 507 102. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia.

Podmienky pre vrátenie tovaru:

  • Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.
  • Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !
  • V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument " ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU ", ktorý je potrebné vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom!

 

2. Uplatnenie reklamácie počas záručnej doby

  • Na tovar platí zákonná záručná doba 2 roky. Začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim.
  • Pri reklamácii sa postupuje podľa Zákonom daného postupu.
  • Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena.
  • Ak zistíte chybu na výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, vyplňte reklamačný formulár a počkajte na pokyny ako postupovať.
  • Tovar doručte prostredníctvom pošty, neposielajte na dobierku.
  • Opotrebenie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.
  • Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, v dôsledku bežného opotrebenia veci, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do výrobku.
  • Zo záruýky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromo a nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom.
  • Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia veci predávajúcim. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí /par.623 OZ/.ä
  • Predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  • Pri neodstrániteľnej vade, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy /vrátenie peňazí/.
  • Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť doklad o kúpe.
  • Pri reklamácii sa postupuje podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky.

 


Tovar zasielajte na adresu:

ÁČKO a.s.
Textilná 19
034 01 Ružomberok

 

 

 

Newsletter

Odoberať naše novinky

Táto stránka používa cookies. Viac info